Skip to main content
x

Stel je voor: jouw bezoeker, donateur, vrijwilliger, webshop klant, … verandert zijn contactgegevens of verhuist. Dit geeft hij niet door aan jou, maar wél aan een andere organisatie. Hoe mooi zou het zijn als een melding van deze wijziging automatisch bij jouw organisatie terechtkomt? Dat scheelt veel miscommunicatie, tijd én geld. Daarbij leidt het tot een hogere tevredenheid en een beter imago voor je organisatie.  Goed nieuws: wij hebben die droom werkelijkheid gemaakt.
 

Hoe doen we dit?
 

We hebben de Values Data Community opgebouwd: een onafhankelijk platform waarop organisaties anoniem onderling kennis (geen gegevens!) delen over wijzigingen van hun klantgegevens. Natuurlijk allemaal in lijn met de privacywetgeving. Belangrijk, want organisaties zijn met de GDPR wetgeving verplicht om gegevens actueel en accuraat te houden. Ons platform maakt voldoen aan deze wetgeving makkelijker.

 

Wat zijn de voordelen voor jou als organisatie?

  • Kostenbesparing door het minimaliseren van verkeerd geadresseerde communicatie.
  • Minder en gemiddeld korter openstaande facturen door actuele factuurgegevens.
  • Hogere klanttevredenheid en betere klantrelatie.
  • Je voldoet aan de wettelijke verplichtingen rondom privacy én de GDPR .

 

Meer informatie over de Values Data Community kan je vinden onder “Onze oplossingen”.