Skip to main content
x

Strategie, Werving en Communicatie voor VZW's en KMO's


Non-profitorganisaties moeten hun verhaal kunnen vertellen om zo mensen te raken, te overtuigen hen te steunen, lid te worden, deel te nemen of mee te werken. Het complexe medialandschap maakt het moeilijk om het publiek efficiënt te bereiken vandaag en de weinige aandacht van bestaande media voor non-profit volstaat niet. Via onze cross mediale magazines bieden we organisaties een redactionele context waar hun verhaal kan gepubliceerd worden en waar het publiek de verhalen kan vinden.

Een hogere bekendheid zorgt voor een groter publiek. Hoe meer mensen de verhalen zien, lezen of horen, des te meer mensen de organisatie ontdekken. Wij helpen organisaties om via ons cross mediale magazines een instroom aan nieuw publiek op te zetten en deze nieuwe bezoekers te overtuigen om lid of donateur te worden, een abonnement te nenem, in te schrijven op de nieuwsbrief, een aankoop te doen in de webshop, enz... 

Door in te investeren op een hogere naambekendheid via storytelling en de realisatie van een groei in het aantal abonnees, leden, donateurs of klanten, genereert een organisatie zonder twijfel meer middelen en dus ook mogelijkheden om haar werking te versterken. De digitale werving van nieuwe inkomsten kan worden versterkt met crowdfundingacties en met onze succesvolle diensten in leden-, abonnementen-, en sponsorwerving via telemarketing of werving op events (beurzen, evenementen, enz...). 

Contacteer ons

Values Media werkt steeds op maat van jouw organisatie. Heb je nood aan versterking bij je ledenwerving of sponsorwerving? Of ben je op zoek naar een no-nonsens partner voor je communicatie? Aarzel niet, contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek.