Skip to main content
x

Ons vertrekpunt


Values Media vertrekt van de vaststelling dat er in België meer dan 1,8 miljoen mensen actief zijn in non-profitorganisaties. Dankzij de inzet van deze mensen hebben we een brede en warme samenleving, vol betrokkenheid, engagement en solidariteit. Alleen beseffen we dat te weinig en is deze warme positieve energie te weinig zichtbaar en hoorbaar.

 

Nooit eerder waren er zoveel media- en marketing mogelijkheden voor (digital) storytelling waar non-profitorganisaties gebruik van zouden kunnen maken. Alleen zijn deze mogelijkheden voor velen en wellicht ook voor u, onbereikbaar omwille van een gebrek aan mankracht, kennis of gewoon een gebrek aan voldoende financiële middelen.

 

Non-profitorganisaties botsen vandaag ook op het complexe medialandschap van vandaag, dat slechts sporadisch aandacht besteedt aan positieve verhalen? Anderzijds zijn de verhalen, door de veelheid aan kanalen, moeilijk vindbaar voor het brede publiek.

 

Onze Missie

 

Er zijn (te)veel onontgonnen positieve en warme verhalen waarnaar heel veel mensen naar op zoek zijn. Elke non-profitorganisatie, groot of klein, zit vol unieke verhalen die een bron van positieve energie zijn in onze maatschappij. Deze verhalen zichtbaar en hoorbaar maken is de missie van Values Media.

 

Daarom helpt Values Media non-profit organisaties om hun verhalen tot bij het publiek te brengen en dit op een professionele en duurzame manier. Op die manier wil Values Media bijdragen tot de ontwikkeling van een zichtbare en hoorbare positieve kracht als tegengewicht voor de negativiteit en declinisme in onze hedendaagse maatschappij

 

Values Media maakt de hedendaagse marketing technieken en tools bereikbaar én betaalbaar voor non-profitorganisaties

 

Values Media biedt non-profitorganisaties een helpende hand via een specifiek dienstenaanbod in media, marketing en communicatie, op maat en budget van non-profit.

 

Values Media helpt non-profitorganisaties zichzelf te professionaliseren en te verzelfstandigen.