Skip to main content
x

We staan aan het begin van een datarevolutie. Dat is iets dat zeker is. En wij zijn graag één van de grondleggers die deze datarevolutie op gang helpen.

We zijn ervan overtuigd dat de consument centraal dient te staan in ons verhaal en in het verhaal van onze klanten. We kunnen bijdragen om organisaties te brengen tot het luisteren naar en het volgen van haar klanten en haar community, waardoor de lead komt te liggen bij de consument en het antwoord bij de organisatie. Als de consument in de “driving seat” zit, dan moet hij zelf zijn voorkeuren, interesses, … kunnen aangeven en zelf ook aangeven door welke organisaties hij wil gecontacteerd worden.

Daarom bouwen we aan  een online tool waarin consumenten hun eigen gegevens up to date houden en gebruik kunnen maken van hun privacyrechten. Denk aan het Recht van Inzage, Dataportabiliteit, Recht van Verzet, Recht van Vergeten en Recht van update.

In deze tool geeft de consument naast de standaardgegevens ook zelf zijn voorkeuren aan, zijn interesses, zijn gezinssituatie en ga maar door. Wat zou dat betekenen voor alle aangesloten organisaties? En voor de consument?

Hyperrelevantie. Het wegnemen van obstakels en irritaties, voor organisaties en voor consumenten. Organisaties weten waar een consument op zit te wachten, en waarop niet. De consument geeft namelijk zélf zijn of haar voorkeuren aan. Consumenten worden niet meer lastiggevallen met voor hen oninteressante en irrelevante informatie. En de klant staat echt centraal in de organisatie.