Skip to main content
x

Values Media & CDDN slaan handen in elkaar!

Nieuw-Vennep/Sint-Pieters-Leeuw - CDDN, specialist in het valideren, verrijken en optimaliseren van data en dataprocessen vindt in Values Media de ideale partner om ook in België zijn diensten aan te bieden. 

CDDN (Communicatie Data Diensten Nederland) streeft ernaar om het kennisinstituut op het gebied van data en privacy in Europa te worden. CDDN bedient reeds een aantal bedrijven in België maar miste optimale aansluiting door het ontbreken van een lokale vertegenwoordiging. In Values Media vindt CDDN een gedreven en betrouwbare organisatie met mensen die verstand hebben van data en privacy. Door het nieuwe partnerschap zal CDDN zijn diensten op het gebied van techniek, support en implementatie in België aanbieden, waarbij Values Media de verkoop en marketing voor zijn rekening neemt. "We hebben het in het verleden geprobeerd met een aantal lokale partners, echter is dat toen niet gelukt. We zijn van mening dat we nu de juiste partner hebben gevonden, we hebben een rijk verleden met Jo Buyl en Johan Vencken", aldus Martijn de Boer, mede-oprichter van CDDN.

Values Media, dat zich richt op het invullen van de behoeften van non-profitorganisaties en KMO’s via betaalbare media en marketingdiensten en know-how, krijgt in deze samenwerking de mogelijkheid om tegen zeer scherpe tarieven een structurele oplossing voor datakwaliteit te bieden. 

Via het partnerschap met Values Media probeert CDDN de bestaande marktstructuur te doorbreken door zijn communitymodel voor België beschikbaar te maken. "We zijn erin geslaagd de drietaligheid van het land via ons systeem op te lossen en daardoor kunnen we meertalige bestanden van inwoners in België goed herkennen en als zodanig ook verwerken", vervolgt De Boer.  Met de huidige deelnemers van de community in België, heeft CDDN inzicht in 60% van de Belgische inwoners. "We vertrouwen erop dit percentage met deze samenwerking met Values Media te verhogen naar 98%, net zoals onze community in Nederland doet. Omdat we coöperatief data inkopen via de community, kunnen we scherpere tarieven bieden dan de huidige aanbieder", aldus Martijn de Boer.


Chief Operations Officer Jo Buyl van Values Media bevestigt in CDDN een perfecte partner te hebben gevonden. “Wij geloven in het communitymodel waarbij organisaties mekaar versterken, dat vinden we heel belangrijk, en we zien dezelfde filosofie bij CDDN terug”. CDDN en Values Media kwamen zo’n vijf jaar terug met elkaar in contact toen Jo Buyl en Johan Vencken op zoek waren naar een goede dataquality-oplossing. Values Media wil non-profitorganisaties en KMO’s ondersteunen bij de verdergaande verzelfstandiging in een steeds meer data gedreven maatschappij. “Om non-profitorganisaties te ondersteunen bij bijvoorbeeld gerichte telemarketing voor hun ledenwerving en -behoud, hebben we een goede partner nodig. We moeten allemaal aan de verplichtingen van de nieuwe privacywetgeving voldoen, en we willen non-profitorganisaties helpen dit op een betaalbare manier voor elkaar te krijgen. Ook KMO’s en starters kunnen willen we op die manier helpen, want zij hebben vaak dezelfde nood aan betaalbare professionele services als non-profitorganisaties. Onze samenwerking met CDDN is daarvoor ideaal. Zo kunnen bijvoorbeeld organisaties die zowel in België als Nederland aanwezig zijn, doelgericht hun boodschap via call-acties onder de aandacht brengen en KMO’s kunnen bij ons terecht om hun klantenbestanden kwalitatief te houden”, aldus Jo Buyl.


Over CDDN

CDDN is al meer dan 15 jaar specialist in het valideren, verrijken en optimaliseren van (klant)data en dataprocessen. Daarbij houdt het bedrijf zich aan alle (privacy gerelateerde) wet- en regelgeving: Privacy First zit in hun DNA. De doelstelling van CDDN is om data eerlijk, transparant, met respect naar de consument en volgens de Europese regelgeving beschikbaar te maken. Meer informatie over CDDN vind je op www.cddn.nl


Over Values Media

Values Media vult de behoeften van non-profitorganisaties in via professionele en betaalbare adviezen en diensten en het uitbouwen van een medianetwerk. Met kennis en know-how op het gebied van marketing en communicatie, creëert het bedrijf een podium waarop non-profitorganisaties hun verhaal kunnen vertellen en een beroep kunnen doen op de juiste mensen met de juiste instelling, tegen betaalbare prijzen. Daarnaast biedt Values Media ook diensten in media en marketing aan starters en KMO’s die vaak dezelfde noden als non-profit organisaties hebben. Hiervoor werd Values Media recent erkend als dienstverlener van de KMO portefeuille. Ontdek er alles over op de website van Values Media.